آنچه شما بايد در مورد كاهش سرمايه به آن توجه كنيد

۸۶ بازديد

آنچه شما بايد در مورد كاهش سرمايه به آن توجه كنيد

كاهش سرمايه بدين معني است كه يك سازمان از سرمايه ثبت شده خود كم مي كند. در حال حاضر ، بايد توجه داشت كه ارائه بخشي از مزاياي سازمان توسط شركت كاهش سرمايه نيست.

طيف گسترده اي از كاهش سرمايه

1. كاهش سرمايه محدود.

2. كاهش اختياري سرمايه؛

3. كاهش سرمايه قانوني.

كاهش سرمايه محدود

در صورت از دست رفتن به هر ميزان نيمي از سرمايه سازمان از بين مي رود ، سرمايه سازمان بايد مجبور به پوسيدگي شود ، در هر صورت سازمان از هم پاشيده مي شود.

س: منظورتان بخشي از سرمايه سازمان ، نيمي از سرمايه اصلي آن يا نيمي از سرمايه فعلي آن است؟

پاسخ: اين امر حاكي از نيمي از سرمايه فعلي سازمان است ، همانطور كه در اساسنامه سازمان بيان شده است ، با تمام افزايش و كاهش در طول عمر سازمان.

فرآيند كاهش سرمايه محدود

1. يك مجمع عمومي فوق العاده براي جمع آوري و استقامت در شركت جمع مي شود.

2- در صورت عدم تصميم گيري در مورد تجزيه سازمان ، در يك گردهمايي مشابه ، سرمايه سازمان را در هر صورت اندازه گيري سرمايه موجود را كاهش مي دهد ، با توجه به اينكه شرط مذكور در ماده 6 ذكر شده است. تصويب لايحه تصويب قانون تجارت نيز به همين ترتيب موافقت شده است ، در هر صورت 20٪ بخش هاي سازمان از اين مبدأ باقي مي مانند.

3. به شرط اينكه كارمندان ارشد مديريتي يك مجمع عمومي استثنايي را جمع نكنند يا براساس قانون غفلت هايي را جمع آوري كنند ، هر گيرنده مي تواند تقاضاي تجزيه سازمان را توسط دادگاه بخواهد.

4- دادگاه ماهر به همين دليل دادگاه محور اصلي سازمان است. (تبليغ 22 ميلادي)

5- كاهش سرمايه در صورتي كه سرمايه سازمان در هر حالتي باشد كه در ماده 5l در آن جاي گرفته باشد ، مجاز خواهد بود. خوب. يعني يك ميليون ريال براي اشخاص مشاغل خصوصي و 5،000،000 ريال براي سازمانهاي محدود باز. با فرض اين مسئله ، به جاي كاهش سرمايه ، احياي سرمايه بايد انجام شود ، يعني تزريق سرمايه به سازمان براي متعادل كردن اين ضرر سرمايه ، يا اينكه سازمان به نوع ديگري از سازمان تغيير يابد.

استراتژي هاي كاهش سرمايه محدود

كاهش سرمايه محدود به يكي از دو روش مختلف امكان پذير است:

1. كميت تعداد پيشنهادات؛

2. تخمين ظاهري پيشنهادات را كاهش دهيد.

اختياري سرمايه كاهش مي يابد

به شرط اينكه مجمع عمومي چشمگير به كاهش سرمايه بدون نياز به كاهش سرمايه راي دهد ، ما اين كاهش سرمايه را اختياري مي ناميم.

فرآيند كاهش سرمايه اختياري

1- مرجع اصلي رهبري در مورد آن مجمع عمومي فوق العاده شركت است كه به پيشنهاد هيئت مديره تسويه مي شود.

2. كاهش اختياري سرمايه در صورتي مجاز است:

- ارزش سرمايه گذاران را جزئي نكنيد.

- سرمايه سازمان از پايه مورد نياز ماده 5 ل. خوب. يعني يك ميليون ريال براي اشخاص مشاغل خصوصي و 5،000،000 ريال براي سازمانهاي محدود باز.

3. كاهش عمدي سرمايه بايد از يك طريق تأثير بگذارد ، به طور خاص ، برآورد ظاهري پيشنهادها به ميزان معادل آن كاهش يابد و مبلغ كاهش يافته براي هر پيشنهاد را به صاحب آن منتفي كند. (189 LC)

توجه داشته باشيد كه در كاهش سرمايه اجباري ، گفتيم كه به هر حال 20٪ سازمان پيشنهاد مي كند كه با مبدل سازمان بماند ، اما در كاهش عمدي سرمايه از چنين پيش شرطي اجتناب نكرديم ، زيرا اين ضرورت در كاهش عمدي است. سرمايه به طور طبيعي داده مي شود. علاوه بر اين ، بديهي است ، با توجه به اينكه در سرمايه هاي عمدي كاهش مي يابد ، برآورد قابل پيش بيني از هر پيشنهاد به ميزان معادل كاهش مي يابد و ميزان كاهش هر پيشنهاد از صاحب آن كسر مي شود ، بنابراين نسبت بين طرفداران اصلي و ضامن ادامه مي يابد. قبل از. درخواست كه در آن باقي مانده است.

كمترين سرمايه را در كاهش سرمايه تماشا كنيد

در حال حاضر ، شرط اصلي سرمايه يك واحد تجاري يك ميليون ريال براي سهام خاص و 5،000،000 ريال براي سهام آزاد است ، با توجه به اينكه:

1. مدير در ماده 189 ل. خوب. اين فقط با توجه به كاهش سرمايه هاي عمدي بيان مي كند كه پس از كاهش سرمايه ، سرمايه سازمان نبايد از ضروريات قانوني اساسي براي مشاركت ها باشد.

3. عليرغم اينكه چنين ترتيبي براي كاهش محدود سرمايه وجود ندارد ، بستگي به همبستگي مبنا و طبق ماده 5l دارد. خوب. اين اظهار داشت: "اگر سرمايه سازمان پس از بنياد به هر شكلي ، شكل يا شكل به پايه تعيين شده در حال حاضر كم شود ، بايد در طي يك سال به پايه مورد نياز گسترش يابد". در ذرات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.