چگونگي انتخاب مديران شركت هاي تضامني

۴۹ بازديد

. با توجه به ساختار سهامداري (يعني اينكه شركت توسط شخص حقيقي يا شخص حقوقي تأسيس شود) ، اسناد لازم براي مرحله اول تأسيس شركت شامل خواهد بود ، اما به اين موارد محدود نمي شود: كپي گذرنامه هاي مديران و سهامداران و آدرس اطلاعات محل سكونت آنها ، كه نشان مي دهد شركت موسس گواهي ثبت نام تجاري مناسب از كشور مبدا ، اساسنامه شركت موسس ، گواهي تأسيس شركت و غيره. ذكر اين نكته نيز حائز اهميت است كه برخي از اسناد فوق نياز به اسناد رسمي دارند و كليه اسناد و اطلاعات فوق بايد توسط يك مترجم قسم خورده به تركي ترجمه شود و سپس اگر مشتري تصميم به حضور حضوري در پروسه ثبت نام ندهد ، بايد از طريق وكالت محضري محضري شود. ، ذكر شده

 

2) مرحله دوم رويه به ثبت واقعي شركت اشاره دارد. در اين مرحله مديران شركت قرار ملاقات را پذيرفتند و اسنادي را امضا كردند كه اظهارات خاصي را براي اسناد رسمي و اسناد رسمي به مشتري ارائه مي دادند. در همين زمان ، مقالات مربوط به اختلاط و اسناد تنظيم حساب بانكي براي اشخاص  نيز تهيه شده است تا بتوان قبل از ثبت شركت ، سرمايه تزريق كرد (سرمايه مي تواند پس از ثبت استفاده شود). اين مراحل ممكن است يا با حضور هيئت مديره شركت تضامني يا با وكالت انجام شود كه به صلاحديد مشتري است.

 

 

3) آخرين مرحله ثبت شركت در ثبت تجارت و اخذ شناسنامه مالياتي شركت مي باشد. براي به دست آوردن شماره شناسايي مالياتي شركت ، بايد يك سري اسناد جديد تهيه و به مراجع ذيربط ارائه شود ؛ اين موارد عبارتند از: وكالت نامه ، امضاي نمونه ، نسخه اي از ثبت شركت در روزنامه  ، اجاره دفتر و موافقت نامه هاي حسابداري.

اجراي صحيح مراحل فوق منجر به ثبت موفقيت آميز در نهاد  مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.